magyar
|
Az archiválás szolgáltatás megrendelésének módja és feltételei

Ezen az oldalon Ön a Microsec zrt. minősített elektronikus archiválás szolgáltatását rendelheti meg. E szolgáltatás keretében az itt felsorolt szolgáltatók tanúsítványai alapján létrehozott elektronikus aláírással ellátott dokumentumok, e-akták archiválhatóak.

Jelen megrendelőlapot minősített elektronikus aláírással kell ellátni valamely elfogadott szolgáltató által kibocsátott minősített tanúsítvány alapján. Az aláírás készítését a lap alján található elektronikus aláírás gomb segítségével indíthatja el.

Kérjük, csak akkor töltse ki ezt az igénylőlapot, ha még nem rendelkezik archiválás szolgáltatással. Kérjük a célnak megfelelő igénylőlapot töltse ki, ha:

 

Az archiválás szolgáltatás igénybevétele titkosított és hitelesített kapcsolaton keresztül történik, ezért az archívum használatához olyan autentikációs és titkosító tanúsítványra van szükség, amelyet a Microsec zrt. bocsátott ki. Aláíró csomagjaink (Bronz, Ezüst, Arany, Platina és Fokozott Ezüst) magukban foglalják ezen tanúsítványokat is. Ennek megfelelően:

A megrendelés menete

  1. Töltse ki jelen megrendelőlapot, és a lap alján található elektronikus aláírás gomb segítségével lássa el minősített elektronikus aláírással. A Microsec zrt. által is aláírt megrendelőlapot nem e-mailen küldjük vissza, hanem jelen megrendelőlap aláírását követően töltheti le.
  2. Kollégáink 5 munkanapon belül aktiválják az archiválás szolgáltatást az Ön számára. Erről e-mailben értesítik Önt, és elküldik a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges azonosító adatokat.

Amennyiben egy szervezeten (pl. ügyvédi irodán) belül többen is igénybe kívánják venni az archiválás szolgáltatást, jelen megrendelőlapot minden egyes személynek (külön-külön) ki kell töltenie.

Elektronikus archiválás szolgáltatás megrendelőlap

Megrendelem a Microsec zrt. e-Szignó Hitelesítés Szolgáltatótól a minősített elektronikus archiválás szolgáltatást, ennek megfelelően kérem meglévő szolgáltatási szerződésem módosítását. A szolgáltatási szerződés jelen megrendelésem Szolgáltató által történő aláírásának napjával módosul.

Kijelentem, hogy már az e-Szignó Hitelesítés Szolgáltató ügyfele vagyok, és már rendelkezem valamely aláíró csomaggal (Bronz, Ezüst, Arany, Platina, Fokozott Ezüst) vagy archiválási kiegészítő csomaggal. Jelen kérelmemet minősített elektronikus aláírással látom el.

Előfizető neve:

Például: XYZ Kft. vagy Kovács és Társai Ügyvédi Iroda.


Választott díjcsomag:

MINI csomag, éves díjfizetéssel

MIDI csomag, éves díjfizetéssel
MIDI csomag, havi díjfizetéssel

MAXI csomag, éves díjfizetéssel
MAXI csomag, havi díjfizetéssel

Dokumentumonkénti, 50 évre előre fizetett




Visszamenőleges archiválás
Megrendelem a visszamenőleges archiválás csomagot a 2005.09.01 – 2010.12.31 között keletkezett elektronikus aktáim tekintetében.
E szolgáltatás csak MINI, MIDI és MAXI csomagok esetén vehető igénybe.

Az egyes csomagokhoz kapcsolódó árakról árlistánkban tájékozódhat.


Kérem a szolgáltató adatbázisában szereplő e-mail címem és telefonszámom frissítését az alábbi adatokra (e mezők kitöltése kötelező):

Telefonszám:

E-mail cím:

 

    Meghatalmazom a Microsec zrt-t, hogy automatikusan archiválja az alábbi e-mail címemről a cégbíróságokra küldött kérelmeimet és a bíróságoktól érkező határozatokat.

    Cégeljárásban használt e-mail cím:

    Kérjük, azt az e-mail címet adja meg, amelyről a cégeljárás során a cégbíróságra küldi a kérelmeit. Rendszerünk ezen e-mail cím alapján azonosítja majd Önt. Kérjük, kérelmeit az itt megadott e-mail címről* küldje a cégbíróságoknak.

    * felhívjuk figyelmét, hogy ha a beadvány küldésénél valamilyen, a feladótól eltérő válaszcím kerül megadásra, akkor a rendszer ezt a válaszcímet veszi alapul, ezért ügyeljen arra, hogy az itt megadott cím mellett ne legyen válaszcím beállítva, vagy eltérő küldési cím esetén ez a cím legyen válaszcímként megadva.

     

Megjegyzés:

Amennyiben egy e-Szignó partnerünk javaslatára rendeli meg archiválás szolgáltatásunkat, kérjük a fenti, megjegyzés mezőben nevezze meg.

 

Tudomásul veszem, hogy az aláírt elektronikus megrendelőlapon a fenti adatokon túl a tanúsítványomban szereplő adatok is megjelennek.

Tudomásul veszem, hogy a szolgáltatás aktiválása jelen megrendelésemtől számított 5 munkanapon belül történik meg.

Kijelentem, hogy

  • rendelkezem a visszamenőleges archiválás igénybe vételéhez szükséges MINI, MIDI vagy MAXI archiválási csomagok valamelyikével;
  • az e-Szignó Hitelesítés Szolgáltató ügyféltájékoztató dokumentumát elolvastam, a benne foglaltakat ismerem;
  • az e-Szignó Hitelesítés Szolgáltató elektronikus archiválás szolgáltatással kapcsolatos általános szerződési feltételeit és szolgáltatási szabályzatait elfogadom;
  • vállalom a szolgáltatással kapcsolatos díjak megfizetését az e-Szignó Hitelesítés Szolgáltató honlapján található árlista szerint.

A fentieket megértettem és elfogadom.